Тема: Контрольна робота за творчістю Дж.Кітса, Й.В.Гете, Г.Гейне, Е.Сетона- Томпсона

Мета: перевірка рівня знання учнями фактичного матеріалу, основних понять і вмінь самостійно пояснювати їхню сутність, приводити найбільш переконливі аргументи до своїх суджень

Хід  уроку

1. Організаційний момент.

2 Мотивація учбової діяльності учнів, повідомлення теми, мети й завдань уроку.

3 Перевірка рівня знання учнями фактичного матеріалу, основних понять і вмінь самостійно пояснювати їхню сутність, приводити найбільш переконливі аргументи до своїх суджень.

4 Застосування учнями знань у стандартних і нестандартних умовах.

5 Збір виконаних завдань, їх перевірка, аналіз і оцінка.

6 Підсумки уроку й повідомлення домашнього завдання

 

 Варіант І     Початковий рівень-4

1. Хто з вказаних поетів є автором вірша «Нічна пісня подорожнього»?

А) Джон Кітс;  Б) Генріх Гейне;  В).Йоганн Вольфганг Гете                                            2.В якому з віршів описані події відбуваються навесні?

А) «Нічна пісня подорожнього»;   Б) «Задзвени із глибини...» В) «Про коника і цвіркуна»

3. "Поезія землі" у вірші Дж.Кітса означає  А) красу природи         Б) майстерність поетів                        В) невтомну працю хлібороба                                                                                                                  4. Оповідач-мисливець із твору Е. Сетона-Томпсона «Лобо» був:                                                            А) ветеринаром;    Б)фермером;           В)письменником

 5. Назвіть поета, який порівнює свою кохану з трояндою   А) Джон Кітс;  Б) Генріх Гейне;  В) Йоганн Вольфганг Гете                                                                                          6. Встановіть відповідність між країною та письменником:

1. Ернест Сетон-Томпсон.             А ) Англія;

2. Джон Кітс.                                   Б)  Німеччина;

3. Генріх Гейне.                              В ) Канада;

4. Йоганн Вольфганг Гете.            Г ) Росія;

7. Коли Лобо потрапив у неволю, відмовився від їжі, він не покликав на поміч зграю тому, що:        А) вважав це марним, зайвим;  Б) сподівався впоратися сам;  В) був гордим;  Г) був пихатим, самовпевненим.

8. Оповідач-мисливець, піймавши Лобо, відчував: А) радість і гордість;  Б)байдужість; В) жалість.

9. Бланка з оповідання  «Лобо» часто бігла попереду вожака, і не слухала його тому що: А) розуміла почуття вожака;   Б) була нерозумною;   В)була мудрішою за Лобо;  Г) виконувала роль розвідниці   

10. Що в перекладі з іспанської означає Бланка? А) біла  Б) вовчиця  В) кохана

11. Чого найбільше боявся Лобо? А) людей  Б) вогнепальної зброї  В) капканів

12. Події оповідання Е. Сетона-Томпсона «Лобо» відбувалися:

     А) в преріях Мексики;  Б) в степах України   В)на альпійській рівнині;     Г)в саванні Африки.

 

                     Середній рівень-2

1. Епітет -це...Акороткий крилатий вислів;  Бхудожній твір ліричного характеру; Вхудожнє означення;  Гпротиставлення.                                                                            2. Що таке пейзаж у літературі) художній опис природи   Б) опис природи                       В) розповідь про зміни у природі      Г)художній опис тварин                                             3.  Тема- це  ... А) головна думка твору         Б) головні герої   В) те,про що йдеться у творі      Г)художні засоби                                                                                                 4.Головна думка вірша Й.В.Гете «Нічна пісня подорожнього»   А) треба більше мандрувати         Б) треба жити в гармонії з природою В) краса гір неперевершена         Г) уночі в горах ночувати небезпечно

                    Достатній рівень-3 б.

1. Що таке оповідання?

2. Знайдіть відповідники образів та творів:

1.Троянда в саду                 а) «Нічна пісня подорожнього…»

2. Цвіркун                            б) «Задзвени із глибини…»

3..Гірські вершини              в) «Лобо»

4..Бланка                             г) « Поезія землі не вмре ніколи"

 

3. "В основі  історії лежить випадок, який відбувся з письменником у 1893р.  Один із знайомих запросив  його на свою ферму..."Укажіть назву твору. А) "Лобо- володар  Крумпо"  Б) " Нічна пісня подорожнього"  Б) " Пісня про себе"

                                Високий рівень-3

 Який  епізод твору Е.Сетона – Томпсона «Лобо- володар Курумпо справив на тебе враження? Чому? Охарактеризуй поведінку  героїів твору.

  

Варіант- 2  Початковий рівень

 1. Хто з вказаних поетів є автором вірша «Задзвени із глибини»?

А) Джон Кітс;  Б) Генріх Гейне;  В).Йоганн Вольфганг Гете;

2.В якому з віршів описані події відбуваються навесні?

А)«Нічна пісня подорожнього»;   Б) «Про коника і цвіркуна»        В) «Задзвени із глибини...»

3. Поезія землі» у вірші Дж.Кітса означає  А) майстерність поетів Б) красу природи          В) невтомну працю хлібороба                                                                           4. Хто із поетів оспівує гірські вершини  А) Джон Кітс;  Б) Генріх Гейне;  В).Йоганн Вольфганг Гете

5. Події оповідання Е. Сетона-Томпсона «Лобо» відбувалися:

  А) в преріях Мексики;  Б) в степах України   В)на альпійській рівнині;     Г)в саванні Африки.

6. . Коли Лобо потрапив у неволю, він не покликав на поміч зграю тому, що:   А) вважав це марним, зайвим;  Б) сподівався впоратися сам;  В) був гордим;  Г) був пихатим, самовпевненим.       7. Оповідач-мисливець, піймавши Лобо, відчував: А) радість і гордість;  Б)байдужість; В) жалість.                                                                                                                                                      8. Бланка з оповідання  «Лобо» часто бігла попереду вожака, і не слухала його тому що: А) розуміла почуття вожака;   Б) була нерозумною;   В)була мудрішою за Лобо; 

9. Що в перекладі з іспанської означає Бланка? А) біла  Б) вовчиця  В) кохана                                       10. Чого найбільше боявся Лобо? А) людей  Б) вогнепальної зброї  В) капканів                                    11. Оповідач-мисливець із твору Е. Сетона-Томпсона «Лобо» був:А) ветеринаром;    Б)фермером;           В)письменником

 

12. Встановіть відповідність між країною та письменником:

12. Встановіть відповідність між країною та письменником:

1. Ернест Сетон-Томпсон.             А ) Англія;

2. Джон Кітс.                                   Б)  Німеччина;

3. Генріх Гейне.                              В ) Канада;

4. Йоганн Вольфганг Гете.            Г ) Росія;

 

Середній рівень

1.Ідея- це…А) головні та другорядні герої        Б) фантастичне у творі    В) те, про що йдеться у творі      Г) провідна думка твору

2.. У поезії « Про коника та цвіркуна» зіставляються

А) Образи коника і цвіркуна        Б) літня і зимова пора

В) доба опівдні та опівночі      Г)місце на сонці та місце в затінку 

3. Метафора - А)короткий крилатий вислів; Б)художній твір ліричного характеру;

В)художнє означення;  Г)протиставлення.

4. Укажи художній прийом, що створює поет: "На всі вершини ліг супокій" А) портет        Б) пейзаж  В) інтер»єр     Г)монолог

 

Достатній рівень

1. Що таке оповідання?

2. Знайдіть відповідники образів та творів:

1.Троянда в саду             а) «Нічна пісня подорожнього…»

2. Цвіркун                          б) «Задзвени із глибини…»

3..Гірські вершини              в) «Лобо»

4..Бланка                            г) « Поезія землі не вмре ніколи"

 

3. "В основі  історії лежить випадок, який відбувся з письменником у 1893р.  Один із знайомих запросив  його на свою ферму..."Укажіть назву твору. А) "Лобо- володар  Крумпо"  Б) " Нічна пісня подорожнього"  Б) " Пісня про себе"

Високий рівень-3

 Який  епізод твору Е.Сетона – Томпсона «Лобо- володар Курумпо справив на тебе враження? Чому? Охарактеризуй поведінку  героїів твору.

 

 

ВЕЛИКА МЕТА ОСВІТИ-

ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗНАННЯ.

А Й ДІЇ"

Герберт Спенсер

"Світова література -

мистецтво само-

вираження

за допомогою слова "

Акутагова Рюноске


"Читають всі, але далеко не всі вміють читати"

                 Ф.Варан

"Коли з'єдналися любов

і майстерність,

можна чекати шедевра. "

Джон Рескін